Una cançó de Cesk Freixas promou el comerç de Granollers després del confinament

Amb l’objectiu de promoure la reactivació del comerç local després del confinament per la covid-19, l’Ajuntament de Granollers ha llançat una campanya de proximitat que posa en valor la tradició i la vitalitat del teixit comercial i gastronòmic de la ciutat. Es tracta d’un vídeo protagonitzat per comerciants i restauradors, basat en una versió adaptada a Granollers de la popular cançó del cantautor Cesk Freixas “La petita rambla del Poble Sec”, interpretada per ell mateix, acompanyat per la cantant granollerina Laia Llach (a la imatge).
La campanya –dissenyada per l’empresa granollerina Jo Brand Comunicació– té un grafisme creat amb tres colors –vermell, negre i blanc–, amb l’objectiu d’emsatitzar el missatge clau de la campanya: “Me l'estimo, és Granollers”. Hi han participat les set associacions de comerciants de la ciutat: Gran Centre Granollers, Granollers Comerç de Dalt, Del Rec al Roc, Comerciants Congost Granollers, Més que comerç, Comerç Ral i Centre Comercial Ramassar Nord i el Gremi d’hostaleria del Vallès Oriental.
El llançament de la campanya es veu virtualment a les xarxes socials de @granollers, a www.granollers.cat, al www.visitgranollers.com i també serà present a l’espai públic, a través de banderoles, opis i columnes publicitàries. Tindrà continuïtat durant tot l’any amb diverses accions vinculades a la promoció del comerç de proximitat.