Parlem Telecom, l’operadora de telecomunicacions de referència
La companyia que aposta pels serveis de telefonia –mòbil i fixa– i D’internet –Amb banda ampla i fibra– en català creix un 70 per cent durant l’any 2020
Parlem Telecom va néixer el juliol de l’any 2014 amb la intenció de convertir-se en una operadora de telecomunicacions de referència a Catalunya i liderar la transformació del sector al territori.
La companyia, que ofereix serveis 4P (telefonia mòbil, Internet amb banda ampla o fibra, telefonia fixa i continguts televisius propis) a particulars i empreses, treballa amb l’objectiu de competir en eficàcia i eficiència amb les grans companyies que operen a Catalunya. L’empresa defensa també un servei de proximitat i de qualitat amb els clients, als qui ofereix atenció personalitzada.
Amb seu al barri del 22 @ de Barcelona, Parlem Telecom compta amb un equip de 43 professionals i preveu superar els 17’5 milions d’euros de facturació quan acabi el 2020, fet que suposarà un increment de vendes d’almenys un 70% respecte el 2019. Així mateix, l’empresa compta amb una cobertura de quatre milions d’accessos de fibra a Catalunya que arriba a pràcticament tot el territori català.
La companyia es proposa oferir serveis integrals de telecomunicacions a Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià, des de Catalunya i en català, així com desenvolupar indústria i ocupació en el sector de les telecomunicacions a Catalunya. En una dècada es proposa assolir el lideratge de quota de serveis generalistes de telecomunicacions a Catalunya, superant les empreses espanyoles i internacionals que hi operen.
Catalanitat, proximitat i modernitat
El tret diferencial de Parlem respecte dels seus competidors són els seus valors, que li atorguen identitat pròpia, en particular la catalanitat i la proximitat. Parlem Telecom és l’operadora de telecomunicacions de proximitat i d’àmbit català que treballa per adequar els seus productes i serveis a la realitat de Catalunya i en català. El seu accionariat és majoritàriament català així com els seus proveïdors i col·laboradors. En aquest sentit, Parlem vol ser generadora de feina i retorn econòmic a Catalunya, en un sector que mou al voltant de 5.000 milions d’euros anualment.
Parlem Telecom treballa per posar el client al centre de la seva proposta de valor per oferir un bon servei i un bon producte, amb atenció personalitzada i en català. Així mateix, des de Parlem Telecom es posa especial èmfasi en el fet que tota inversió que es dugui a terme ha de revertir en una millora tangible en el servei que s’ofereix al client.
Com a empresa de telecomunicacions, la innovació forma part de l’ADN de Parlem Telecom. Aquesta innovació s’articula des de la competitivitat i l’excel·lència de la companyia i es basa en la comprensió de les necessitats de cada client. Parlem està invertint en la digitalització completa dels seus processos de relació amb el client, per millorar les prestacions que ofereix i per posicionar-se com a empresa capdavantera en aquesta matèria.
La companyia, que ofereix serveis 4P (telefonia mòbil, Internet amb banda ampla o fibra, telefonia fixa i continguts televisius propis) a particulars i empreses, treballa amb l’objectiu de competir en eficàcia i eficiència amb les grans companyies que operen a Catalunya. L’empresa defensa també un servei de proximitat i de qualitat amb els clients, als qui ofereix atenció personalitzada.
Amb seu al barri del 22 @ de Barcelona, Parlem Telecom compta amb un equip de 43 professionals i preveu superar els 17’5 milions d’euros de facturació quan acabi el 2020, fet que suposarà un increment de vendes d’almenys un 70% respecte el 2019. Així mateix, l’empresa compta amb una cobertura de quatre milions d’accessos de fibra a Catalunya que arriba a pràcticament tot el territori català.
La companyia es proposa oferir serveis integrals de telecomunicacions a Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià, des de Catalunya i en català, així com desenvolupar indústria i ocupació en el sector de les telecomunicacions a Catalunya. En una dècada es proposa assolir el lideratge de quota de serveis generalistes de telecomunicacions a Catalunya, superant les empreses espanyoles i internacionals que hi operen.
Catalanitat, proximitat i modernitat
El tret diferencial de Parlem respecte dels seus competidors són els seus valors, que li atorguen identitat pròpia, en particular la catalanitat i la proximitat. Parlem Telecom és l’operadora de telecomunicacions de proximitat i d’àmbit català que treballa per adequar els seus productes i serveis a la realitat de Catalunya i en català. El seu accionariat és majoritàriament català així com els seus proveïdors i col·laboradors. En aquest sentit, Parlem vol ser generadora de feina i retorn econòmic a Catalunya, en un sector que mou al voltant de 5.000 milions d’euros anualment.
Parlem Telecom treballa per posar el client al centre de la seva proposta de valor per oferir un bon servei i un bon producte, amb atenció personalitzada i en català. Així mateix, des de Parlem Telecom es posa especial èmfasi en el fet que tota inversió que es dugui a terme ha de revertir en una millora tangible en el servei que s’ofereix al client.
Com a empresa de telecomunicacions, la innovació forma part de l’ADN de Parlem Telecom. Aquesta innovació s’articula des de la competitivitat i l’excel·lència de la companyia i es basa en la comprensió de les necessitats de cada client. Parlem està invertint en la digitalització completa dels seus processos de relació amb el client, per millorar les prestacions que ofereix i per posicionar-se com a empresa capdavantera en aquesta matèria.